allround zorgeloos pakket: hoortoestelservice bij MySecondear
Uw tevredenheid is onze hoogste lof en het overkoepelende doel van ons werk! Daarom bevat onze servicebelofte voor u of uw hoortoestellen een aantal gratis aanbiedingen. In dit artikel krijgt u een overzicht van welke services u kunt vertrouwen op MySecandear.
30 Days of Return Rights
Ondanks het beste advies over het juiste hoortoestel, laat het alleen zien bij het dragen en testen of de keuze eigenlijk de juiste was. Als u merkt dat uw nieuwe hoortoestel niet aan al uw behoeften voldoet, kunt u het binnen 30 dagen gratis naar ons terugsturen. Natuurlijk krijg je het geld volledig weer. Als u een aankoop op rekening hebt gedaan en de gehoorapparaten binnen 14 dagen terugstuurt, wordt uw account niet in rekening gebracht. De uitwisseling voor een nieuw hoortoestel is ook mogelijk, de verzendkosten dragen MySecandear. Er zijn geen extra kosten voor hen!
Gegarandeerd goed verzekerd
De garantie voor uw gehoorapparaten omvat meestal een periode van 2 jaar, voor luisteraars is er een garantieclaim van één jaar. Uitzonderingen vertegenwoordigen apparaten van Oticon, Starkey en Phonak - hier kunt u genieten van een 5 -jarige garantie op het apparaat en de batterij. Er is ook de mogelijkheid om de garantieperiode te verlengen voor een prijs van 90 € per oor met 2 jaar.
Hoe goed u ook uw hoortoestel onderhoudt, derden veroorzaakt of verlies kunnen onverwacht optreden en leiden tot onverwachte financiële stress. Met een verzekering via MySecandear hebt u de keuze uit 3 tarieven voor maximale flexibiliteit. De sterkste tarieven dekken diefstal, schade veroorzaakt door vocht (inclusief zweet), opzettelijke schade en zelfaangelegd verlies. Om te genieten van volledige vrijheid van zorgen, Naast de conventionele garantie moet u overwegen om een verzekering af te sluiten. Meer informatie over verzekering is te vinden hier .
reparatieservice
Wanneer zich een garantiecase voordoet, neemt MySecandear de reparatie van uw hoortoestel gratis over. Om uw hoorzitting te behouden, stelt u een vervangend apparaat voor u beschikbaar voor de periode van de reparatie. Dit wordt u per post verzonden. In het pakket dat voor dit doel wordt gebruikt, is er een retourslip waarmee u het apparaat aan ons kunt sturen. Na een succesvolle reparatie vindt de vervanging van het vervangende apparaat en uw hoortoestel op dezelfde manier plaats. Dit betekent dat er geen kosten zijn voor verzending en verpakkingen.
Als er een schade plaatsvond buiten de garantieperiode, staan we ons toe om het volgende te berekenen:
- Batterijverandering: € 49,00
- Kleine reparatie (bijv. Compensatie voor optische defecten): € 59,00
- Grotere reparatie (bijv. met een defecte processor): € 149,00
service op site
Weg van externe services zijn we altijd blij om u te verwelkomen in een van onze locaties ter plaatse. We zouden graag het schoonmaken en controleren van uw gehoorapparaten gratis overnemen. We voeren ook de verandering van paraplu, filters en geluidslangen uit, evenals de post -processing van oorstukken gratis. Alleen kosten voor de benodigde componenten (bijv. Ex-listenen) of voor uw eigen schuld worden door u gedragen. Kijk vrij om naar ons te kijken en achterover te leunen in een ontspannen sfeer terwijl we voor uw hoortoestel zorgen.